Thursday, October 7, 2010

jamuan raya unit..

(pemandangan makanan utama)

sepanjang minggu nie asyik makan je kejanya.... pertamanya jamuan di unitku sendiri...diaorang wat potlak (betul ke aku eja nie) hmm ramai gak laa chef2 yang mempunyai bakat memasak... aku menyumbanngkan sedikit.. kuah kacang... (dulu tak pernah masak.. belajar ngan mak..hheheheheh)...tapi pada ari tu aku puji masakan kak sah...sedap GILAAAAA..... kak sah.. kalau kak sah baca blog wati...masakan kak sah its the best.....nyam..nya,,, (kak sah salah seorang kakak yang ada kat unit aku nie..dia suka masak hobi dia) aku yang tak pernah makan LAKSAM(masakan negeri pantai timur)... tapi bila kak sah masak..perghh sodapppp...ingin di hati nak berguru gak.. hahahahha kak sah bersedia ye bagi resepi..hehehhe...


(pemandangan utk pencuci mulut)

nie pulak pencuci mulut... bykkan... best..best..tihah ko punya puding best... heheh dia bawak puding roti... best sehhhh.... yg lain sedap gak...hehehehe



nie sebahagian rakan seunit ku.. comel2 kan .. semua tu hantu ... hantu apa .. haha hantu kamera.. termasuk aku hahaha..pantang ada camera... MIZI jadi mangsa... hahaha sapa mizi .. dia staff unit nie gakk.. keja pun suka ambik kamera bukan ambik gambar ..hahhhaahhahah

oppppsss...!!! sapa itu.. hahhha kantoi... lapare (bak kata si nadi) hahahah tgh cedok makanan tu .. dah tak pandang dah kiri dan kanan...


nie nama dia bersidai... dengan control cun... hahaha nie senior aku .. baru pulang from UK beb.. tinggi sama.. but dulu keadaan sama now berbeza... aku dah kembang byk dah urhhhhhhhhhhhh!!!!!!!...





1 comment:

  1. tq ajak mkn aritu..tp kurang nikmat mkn aritu sbb mata blur...

    ReplyDelete