Tuesday, July 12, 2011

MY MAID



hmmm saje je masuk entry ni...hmmm sbb apa sbb last sunday baru ni.. my maid SMS me... dia tanya anak2 ku.....RIndu kot.. mana taknye... 6THN with her.... from umah lama (Segambut) hingga lah umah baru...
hmm 6thn with her... so far tak de masalah apa2 .... dan arahan yang di berikan dia akur aje...
nak dpat semula seperti dia...OH tidak...SUkar....nak cari...hingga kan aku mcm dah letak
kepercayan penuh dengan dia...
setiap kali raya ada saja baju aku belikan... selain tu ada juga barangan lain yang aku berikan....
kalau tgk dari muka dan cara percakapan dia memang org sukar nak percaya dia org seberang... tapi itulah diann..SERI....seri apa aku dah tak ingat nama dia... tapi dia cukup baik..

hmm dalam SMS dia baru nie... dia tanya WHY aku tak ambik lagi MAID....oh no.....nanti aku MAD....hahhhahah TAKUT laaahh.....tak nak... kalau ada pun May be aku ambil yg part time je kot...itu bergantung pada my hubby...

Maid aku nie kemana aku pergi dia ikut... dari utara sampai selatan... apa aje aktiviti aku... mesti ada dia... yelah... tgk anak2 aku kan..

anak aku dengan dia ..mula2 dulu nak berpisah dulu.. sukar gak... terutama  kakak.... dok menangis bila masuk bila maid aku nie... 3 minggu gak laaa  baru nak ok...

pening gak arr  masa tu....
kenapa dia berhenti?????
*
*
*
*
*
sbb dia nak kahwin dahh... dah jumpa pilihan hatinya... (org seberang jugak)..... apa nak buat.. tak kan aku nak halang lak...










aku sertakan sikit gambar2 kenangan aku ngan maid aku ... selama 6thn ngan dia...

SELAMAT PENGANTIN BARU SERI.....TQ atas sumbangan dan bakti pada all my family.....




No comments:

Post a Comment